Kako odabrati idealnu notu parfema za muškarca?

Želite odabrati idealnu notu parfema ali niste sigurni koji je pravi način? Posebnost i bogatstvo parfema na osobi dolazi u paketu s onim šta osoba predstavlja. Pa ćemo tako često sretati osobe koje nose isti parfem, ali su mirisi na njima nekako drugačiji jer se razlikuju po osobenosti, načinu življenja i sl. Koliko je parfem na tijelu važan, i koliko je od važnosti svima oko nas, govori i činjenica da se u svijetu godišnje potroše ogromne količine novca upravo na parfeme. Ukoliko se pitate kako odabrati idealnu notu parfema, u nastavku teksta pogledajte nekoliko savjeta.

Odabir kvalitetnog parfema

Imajte na umu da svježi i lagani mirisi najbolje djeluju na ljeto, dok su jači mirisi s notama drveta ili začina idealni za zimu. Birajte parfem za trenutnu sezonu, birajte parfem koji će vas predstavljati.

Koncentracija mirisa kod parfema

Postoje parfemske, toaletne i kolonjske vode. Glavna razlika jeste koncentracija parfema koja se u njima nalazi. Najviše koncentracije parfema sadrži parfum extrait i parfemska voda, nakon toga u znatno manjim koncentracijama slijede toaletne i kolonjske vode. O kategorijama mirisa detaljnije pogledajte OVDJE.

Na koji dio tijela nanijeti parfem?

Ono što stručnjaci iz oblasti parfema preporučuju jesu pulsne tačke. Toplina na tim tačkama potiče proces otpuštanja mirisa preko isušivanja parfema. Radi se o zglobovima i vratu, međutim preporučuje se nanošenje i na laktove, iza koljena, iza uha i u udubljenju grla blizu ključne kosti. Detaljnije o pravilnom nanošenju parfema pogledajte OVDJE.

DG POUR HOMME

Dolce&Gabbana Pour Homme (2012) od Dolce&Gabbana je aromatični fougere miris za muškarce. Dolce&Gabbana Pour Homme (2012) je predstavljen 2012.
Gornje note su Citrusi, Bergamot, Neroli i Mandarina; Srednje note su lavanda, Žalfija i Biber; Bazne note su Duvan, Mahune Tonke i Kedar. Kupite OVDJE.

YSL KOUROUS

Kouros od Yves Saint Laurent je aromatični fougere miris za muškarce. Kouros je predstavljen 1981. Parfem je kreirao Pierre Bourdon.
Gornje note su Aldehidi, Korijander, Muškatna žalfija, Artemizija i Bergamot; Srednje note su pačuli, Karanfil, vetiver, Cimet, Geranium, jasmin i Korijen irisa; Bazne note su Cibetka, Med, Koža, mošus, Mahovina, Amber, Mahune Tonke i Vanilija. Kupite OVDJE.

DG THE ONE MAN GREY INTENSE

The One Grey od Dolce&Gabbana je drveni aromatični miris za muškarce. The One Grey je predstavljen 2018.
Parfem je kreirao Jean-Jean-Christophe Herault. Gornje note su Grejpfrut, Kardamon, Korijander i Bosiljak; Srednje note su Muškatna žalfija, lavanda i Geranium; Bazne note su vetiver, Duvan, pačuli i Labdanum. Kupite OVDJE.

CARTIER L`ENVOL

L’Envol de Cartier Eau de Parfum od Cartier je amber drveni miris za muškarce. L’Envol de Cartier Eau de Parfum je predstavljen 2016. Parfem je kreirao Mathilde Laurent.
Kupite OVDJE.

Bleu de Chanel

Bleu de Chanel od Chanel je drveni aromatični miris za muškarce. Bleu de Chanel je predstavljen 2010. Parfem je kreirao Jacques Polge. Gornje note su Grejpfrut, Limun, Nana i Ružičasti biber; Srednje note su Džumbir, Muškatni orah, jasmin i Iso E Super; Bazne note su Tamjan, vetiver, Kedar, Sandalovo drvo, pačuli, Labdanum i Bijeli mošus.
odabrati idealnu notu parfema
Kupite OVDJE.

Creed Aventus

Aventus od Creed je chypre voćni miris za muškarce. Aventus je predstavljen 2010. Aventus je kreirao Olivier Creed i Erwin Creed. Gornje note su Ananas, Bergamot, Crna ribizla i Jabuka; Srednje note su Breza, pačuli, Jasmin iz Maroka i Ruža; Bazne note su mošus, hrastova mahovina, Ambergris i Vanilija.
odabrati idealnu notu parfema
Kupite OVDJE.

Paco Rabanne Invictus

Invictus od Paco Rabanne je drveni vodeni miris za muškarce, 100ml. Invictus je predstavljen 2013. Invictus je kreirao Veronique Nyberg, Anne Flipo, Olivier Polge i Dominique Ropion. Gornje note su Morske note, Grejpfrut i Mandarina; Srednje note su Lovor i jasmin; Bazne note su Ambergris, Drvo Guaiac, Mahovina i pačuli.
odabrati idealnu notu parfema
Kupite OVDJE. Kako birati muški parfem? Pogledajte savjete OVDJE.

Posljednji članci