Zanimljive činjenice o parfemima

Često se pitamo, kako ćemo znati kakav je, i kakve je kvalitete parfem koji kupujemo? U nastavku teksta donosimo vam zanimljive činjenice o parfemima koje možda niste znali, a koje će vam pomoći pri odabiru. Prije svega, parfem u svim parfimerijama trebali bi biti originalni jer za njih izdvajamo jako velike svote novca. Ipak, na policama koje revodno posjećujemo i u radnjama kojima doista vjerujemo se ipak katkad potkrade dobra kopija. Ukoliko želite kvalitet a da bi odabiru ne budete prevareni, pročitajte sljedeće detalje.
Zanimljive činjenice o parfemima

Moć parfema

Stručnjaci preporučuju da se parfemi nanose na mjesta gdje pronalazite puls: na vrat, zapešća, stražnja strana koljena. To su ujedno i najtopliji dijelovi na tijelu što znači da će se miris parfema tu najbolje širiti. Nemojte zaboraviti na kosu. Mnoga slavna lica kad otkrivaju svoje tajne ljepote nerijetko kažu kako omiljeni parfem špricaju po kosi. Dokazano je da će neko prije zapamtiti vaš miris ako ga osjeti u vašoj kosi, Pa ne čudi što posljednjih godina sve popularniji postaju upravo parfemi za kosu.

Vrste mirisne vode

U zavisnosti od koncentracije parfem dobija različito ime: – Eau fraiche – trajanje manje od sata. Ovo je najrazređenija verzija mirisa, obično s jedan do tri procenta parfemskog ulja u alkoholu i vodi. – Eau de Cologne – trajanje oko dva sata. Najstariji izraz za parfem, korišćen u Severnoj Americi za muške mirise. Lak, svjež i voćan, obično ima od dva do četiri procenta parfemskih ulja u alkoholu i vodi. Najviše se koristi za mirise za mlade ljude. – Eau de toilette – trajanje oko tri sata. Laka mješavina u spreju s pet do 15 procenata mirišljavog ulja rastvorenog u alkoholu. – Eau de parfum– traje pet do osam sati. Istorijski gledano bez ograničenja na polove, koristi se kao oznaka i za muške i za ženske mirise. Sadrži 15 do 20 procenata čistog parfemskog ulja. Mirisni proizvodi se sastoje od aromatskih tvari, odnosno životinjskog ili biljnog podrijetla (ili proizvedenih od strane čovjeka) koji su otopljeni u mješavini alkohola i vode. Udio mirisnih tvari (zvanih parfemska ulja ili mirisne esencije) u otopini određuje radi li se o parfemu, toaletnoj vodi itd.
Zanimljive činjenice o parfemima

Parfem u historiji

Drevni Egipćani su prvi ugradili parfem u svoju kulturu, a slijedili su ih drevni Kinezi, Hindusi, Izraelci, Kartaginjani, Arapi, Grci i Rimljani. Najstarije parfeme otkrili su arheolozi na Kipru. Imali su više od 4.000 godina. Klinasta tabla iz Mezopotamije, stara više od 3000 godina, identifikuje ženu po imenu Tapputi kao prvog snimljenog proizvođača parfema. Ali parfemi su se u to vrijeme mogli naći i u Indiji.Najranija upotreba bočica parfema je egipatska i datira oko 1000. pne. Egipćani su izmislili staklo, a bočice s parfemima bile su jedna od prvih uobičajenih upotreba stakla. Perzijski i arapski hemičari pomogli su u šifriranju proizvodnje parfema i njegove upotrebe raširene po cijelom svijetu klasične antike. Uspon kršćanstva, međutim, zabilježio je pad upotrebe parfema za veći dio mračnog vijeka. U to je vrijeme muslimanski svijet održavao tradiciju parfema – i pomogao je pokrenuti njegovo oživljavanje s početkom međunarodne trgovine.

Razvrstavanje po boji pakovanja

Između mnogobrojnih načina odabira parfema, ističe se i odabir parfema prema boji. Kako ćete prepoznati parfem po boji? Na sljedeći način:
  • smeđa – drvenaste note
  • ljubičasta i tamnoplava – orijentalni mirisi
  • žuta – svježina i lakoća
  • crvena i crna – snažne i odvažne note
  • bijela ambalaža – puderasti mirisi
  • sveijtloplava – citrusni i osvježavajući
  • zelena – osvježavajući
  • svjetloružičasta – cvjetni
  • intenzivno ružičasta – cvjetni i slatki

Ne kupujte parfem ” na prvu ”

Kada ispobavate parfem u parfimeriji, nikako ne možete osjetiti samo njegove note i kvalitetu pored mnoštva drugih mirisa koji vas okružuju. Kada nanesete parfem, nastavite s drugim obavezama i obratite pažnju na to kako se mirisne note razvijaju s vremenom. Iskoristite vrijeme i da provjerite kako vaša koža reagira na parfem. Ako vam se nakon tog vremena parfem zaista dopadne, vrijeme je da se vratite po njega. Nikako ne kupujte parfem na prvu, i nikako se ne oslanjajte na prvi osjećaj, jer često može da vam se dopadne samo prva nota koja dopre do vas. Međutim, nakon par minuta ili par sati, može potpuno drugi osjećaj da vam ponudi. Kada je u pitanju parfem, morate biti mudri, i morate poznavati tehnike.

Posljednji članci