Svako od nas ima omiljeni parfem, onaj koji nam je tako drag da mu se uvijek vraćamo, onaj koji nam vraća brojne uspomene, ljetne dane i duge zimske ušuškane noći, izlaske, uspomene na smijeh i druženje. Onaj parfem koji je naš zaštitni znak godinama. Međutim, da li znate da postoje veoma zanimljivi podaci koji vaš izbor parfema povezuju sa vašom ličnošću? Šta naš parfem govori o nama? U tekstu koji slijedi ćete pročitati o čemu se zapravo radi.
U zaista velikoj ponudi u parfimerijama koja iz dana u dan sve više raste jer parfemska industrija sve više napreduje, ponekad je teško naći onaj koji nam odgovara. Ukoliko ga ipak pronađemo i prihvatimo ga kao naš zaštitni znak koji nas preti u svim sezonama i situacijama, koristimo ga redovito jer je on postao dio naše osobnosti.
Pri odabiru parfema osobe najčešće biraju one iz mirisne skupine koja im već provjereno, od ranije odgovara i ide uz osobnost. Za
cvjetne parfeme kaže se da su razigrani,
orijentalni su intenzivni,
citrusni svježi,
aromatični su na glasu da su opori.
Citrus
Cistrusni parfemi mirišu čisto, odišu oštrinom, energičnošću i svežinom. „Iz mog iskustva mogu da kažem da ovakve mirisne note biraju sportski tipovi muškarca“, kaže Mekartni. Jedan od vodećih razloga zašto vas ovakvi mirisi nesvjesno mogu privući jeste taj što imaju terapeutske benefite. Citrusne note nas razbuđuju svježinom svojih nota ali takođe daju i dobar balans između osveženja i smirenosti. Do ovih rezultata došlo se nakon analiza koje je sproveo „Univerzitet Northumbria“, gde su potvrdili da miris limuna istovremeno poboljšava i raspoloženje i kognitivan učinak.
Cvjetni parfemi
Ukoliko su vam proljeće i ljeto najdraža godišnja doba vrlo vjerojatno ćete izabrati cvjetni parfem. Takvi mirisi su izrazito ženstveni i živahni, a bivaju i “tihi” i izražajni. Cvjetna skupina je najstarija mirisna skupina iz tog razloga što su ljudi oduvijek željeli mirisati na svježe cvijeće. Cvijetni parfemi mogu biti jako elegantne note za posebne prilike, možete ih koristiti svakodnevno a također mogu biti i osvježavajući kada idete u šetnju ili čak na trening.
Zeleni, biljni, četinarski, citrusni i sveži mirisni sastojci koji dominiraju u parfemu su srce parfema. Ovi osvežavajući sastojci podržavaju mentalnu aktivnost i podstiču bolje raspoloženje te su jako umirujući.
Drvenaste note
Drvenaste note posebna su skupina parfemskih nota, vrlo specifičnog mirisa, pa su i namijenjene posebnim osobama. Snažne, samosvjesne, originalne osobe birat će upravo drvenaste note. Pune samopouzdanja, sigurne u sebe, ovakve osobe vole se isticati i biti drugačije od drugih.
Voćne mirise vole Razigrani
Ako se smatrate tipom za svježe, lagane, proljetno-ljetne parfeme, vaš se omiljeni parfem definitivno nalazi u voćnoj kategoriji. Šta naš parfem govori o nama? Ova je svježa kategorija namijenjena za društvene, otvorene i razigrane osobe koje se ne boje promjena i izazova. Ljubitelji voća inače se smatraju ambicioznim ljudima, rođenim liderima i alfa tipovima ličnosti. Ako ste skloni preuzimati inicijativu, često su vas okarakterizirali kao dominantnu osobu, a nesigurnost je riječ koja se u vašem vokabularu nalazi izuzetno rijetko – voćna skupina definitivno je vaš idealan odabir.