Poznato je da ljubav može uticati na cijelo naše tijelo i tjelesni sistem, a pogotovo na sva naša osjetila. Međutim, istraživanja su otkrila da veliki dio naše ‘uspješnosti’ u vezi i privlačnosti ovisi o čulu njuha i mirisima. Miris i privlačnost su povezani na mnogim nivoima.
Studija u jednom naučnom časopisu istraživala je razliku između veza ljudi koji imaju čulo mirisa. I onih koji su rođeni bez razvijenog čula. Istraživanje je dokazalo da su osobe bez čula mirisa bile manje društvene i nesigurnije.
Kod muškaraca je bilo vidljivo da imaju manje žena uz sebe. Muškarci s ošijim čulom mirisa imali su otprilike dvije veze, a oni s normalnim osjetilom najmanje deset. Objašnjenje za to je da su muškarci bez osjetila mirisa manje avanturistički nastrojeni. Te zabrinuti za to kako ih drugi vide te su jako, jako nesigurni.
Ni Vi ne možete zamisliti spremiti se za izlazak i ne staviti parfem? Ništa čudno, kažu znanstvenici koji su u novom istraživanju otkrili kako nas parfem doista može proljepšati. A ugodan miris, prema rezultatima istraživanja, žensko lice čine privlačnijim a muško tijelo čini izrazito muževnijim.
Žensko lice kao i tijelo muškarca postaje privlačnije ako je prisutan ugodan miris, navode znanstvenici u novom istraživanju te tvrde kako mirisi mogu promijeniti način na koji poimamo atraktivnost te način na koji gledamo jedni druge.
Parfemi i mirisni proizvodi stoljećima su se koristili kao način za poboljšanje cjelokupnog izgleda, a istraživanja su pokazala kako percepcija privlačnosti lica može biti pod utjecajem ugodnih i neugodnih mirisa.
Međutim, sve do sada nije bilo poznato utječu li mirisi na stvarnu vizualnu percepciju lica ili samo na način kako su lica emocionalno ocijenjena u mozgu. Istraživanje se temelji na principu da ocjenjivanje atraktivnosti i dobi uključuje dvije različite perceptivne metoda obrade: atraktivnost se smatra kao emocionalni proces dok se za procjenjivanje starosti smatra kako je kognitivan proces odnosno racionalan. To upućuje na zaključak da mirisni i vizualni znakovi samostalno utječu na ocjenu privlačnosti lica.
Zavodljiva moć parfema odavno je poznata, a parfemska industrija nikad nije prestala tragati za idealnom kompozicijom koja će i muškarce i žene učiniti privlačnijima. Ali ono što je sigurno jeste da nas odabir parfema čini privlačijima u čulima ostalih.
Razlika između Eau de Toilette, Eau de Parfum i kolonjskih voda
Mirisi imaju moć da ostave nezaboravan utisak, a izbor prave