Baš kao i ljudi, tako se i parfemi i mirsne note dijele po skupinama i grupišu se u karakternim crtama koje su baš za njih specifične. Glavne skupine mirisnih nota su aromatični, chypre, citrusni, cvjetni, drveni, kožni, orijentalni. Također, u podskupinama često se mogu naći drveni vodeni, cvjetni voćni, orijentalni gurmanski, itd. Svaka skupina odgovara određenom tipu karaktera.
Cvjetni se parfemi uvijek i obavezno preporučuju ženama koje su ženstvene i vole naglašavati svoj seksipil i svoju prefinjenu ženstvenost. Citrusne note isključivo su za osobe koje uživaju u avanturama i kretanju i koji uvijek žele odisati svježinom i spremošću za izazov. Orijentalni parfemi su pak namijenjeni mističnim i izrazito senzualnim osobama koje su zahtjevnije i kompliciranije kada je njihova razgovor, život i ljubav u pitanju, i koje su tajnovite. Chypre note koriste ženstvene i elegantne, ali ipak samostalne djevojke koje vode bogat društveni život pun smijeha i razigranosti. Drvenasti parfemi su nekada bili namjenjeni samo muškarcima zbog svoje težine, međutim sada ih možete pronaći i za dame.
Iako sam izbor parfema može biti jako kompliciran kako za nas tako i za druge, kada je u pitanju univerzalno pravilo za izbor parfema, najbolje odabir su oni parfemi prema karakteru osobe koja će ga nositi. Pripremili smo vam kratak vodič o tome kako da prema crtama ličnosti odredite idealni parfem za sebe ili dragu osobu.
Romantični karakteri
Onima koji su izražajno romantični, preporučujemo cvijetne mirise, koji su prije svega bazirani na notama jasmina, ruže ili jorgovana. Suptilne i nježne note ovih cvijetnih esencija odgovaraju nježnim, pažljivim i osećajnim karakterima. Postoji i nekoliko faktora koji bi nam olakšali izbor.faktor – Izgled i imidž parfema
Treći faktor koji budi osećanje kada „odlepiš“ za nekim parfemom je njegov izgled i imidž. Cijelo pakovanje je važno: boca, kreativni dizajn, reklama za parfem i slavna ličnost koja se povezuje sa tim parfemom.
SASTOJCI
Ljubav za parfemom se dešava zbog njegovih sastojaka. Naučnici i dalje pokušavaju da shvate da li „padamo“ za mirisnom mešavinom sastojaka, ili samo za jednim sastojkom koji nekako čudesno pronađe svoj put do našeg srca i mozga te do naših najdubljih osjećanja. Poznato je da parfemi bude osjećanja.
Miris parfema
Prije svega, žene odmah privlači miris parfema, dok muškarce u trenutku privlači njegov izgled i dizajn.
Emocionalna reakcija
Bitan faktor koji kod žena pokreće impuls kupovine je emocionalna reakcija na miris. Parfemi imaju sposobnost da nas povedu na putovanje kroz vrijeme, budeći neke prošle prijatne uspomene.
Žene koje počnu da maštaju dok biraju određeni parfem, uglavnom vide sebe kao novu, bolju verziju u budućnosti.
Zavodljiv karakter
Onima koji vole da zavode najbolje pristaju orijentalne note poput vanile, cimeta i korijandera. Ova porodica mirisa namenjena je i onima koji vole da putuju, kao i onima koji tragaju za avanturom.
Misteriozni karakter
Uz misteriozne karaktere najbolje pristaju aromatične note bergamota, jasmina, ruže, pačulija i hrastove mahovine. Oni su podjednako prikladni i ženama i muškarcima, koji imaju intrigantnu istoriju. Kompleksnost ovih mirisnih tonova najbolje se uklapa sa misterioznim i originalnim tipovima ličnosti.
Snažan karakter
Snažnim, a osećajnim muškarcima su posvećene aromatične note meda, duhana a ovo su prije svega zimski mirisi, a povezuju se sa samopouzdanjem i mirom.
Energični vole voćne
Energičan duh tokom ljeta karakterističan je za one koji uživaju u mirisima svježeg voća. Voćne parfeme prepoznaćete po ključnim rečima kao što su jabuka, višnja, crvena ribizla, malina, kajsija, breskva i dinja.
Ljetni, opušteni karakter
Nakon ljetovanja uz nekoliko kapi letnih parfema ponovo ćete psjetiti vjetar u kosi i pijesak sa plaže među prstima. Miris kokosa i sandalovine će Vam podići raspoloženje i probudit će u Vama predivne uspomene, mirise plaže, zvuk valona i dodire ljubavi i svježine.